19 December 2011

Tak sabar nak naik sekolah !


Hye korang ! cuba tengok tittle kat atas tuhh . Wahh , excited meyhh ! tau tak kenape ? entahlah beb , perasaan aku buad mase sekarang memey tak sabar betol nak naik sekolah . haiyaa ~

Aneez , tahun depan awokk form bpe ekk ? Haa , taon depan aku form 3 . HAH ! Form 3 ! OMK *Oh mak kau ! * takk tao ke ade ape ngan form 3 ? tak tao ?? Astagfirullahalazimm .. Weyhh , sedar lahh siked . Aiyoo , Tingkatan 3 ialah form yang paling MAUT sekali . 

Sebab PMR la weyhhhh ! arggghhh ! sedar x sedar , aku candidate PMR tok tahun 2012 . walaoweyhh  giler bapak arh ! ni mang nak kene study lebey ni . erghh ...

So , kalau kene study lebih , means aku kene kurangkan mase siked tok ngadap lappy aku nihh . alaaaaa ~ sedih nyee . takpee laa , untokk mase depan jugakk . :')

So pada silent readers yang sebaya dengan aku , aku doakan korang berjaya okehh . and jangan lupa study hard tau . okayy la korangg , sampai sini jelahh . penad nak tulis panjang-2 *padahal tak de idea !*

okayy babaii ! :*








Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aneez !

No comments: