23 December 2011

Serba sedikit tentang diriku


Salam 1 Malaysia u ollz . Apa habaq ? ada baek ka ? baguihhh nohh . Muehehe , saje try loghat penang . Hehe .. Hari nii aku menaip entry sambil dengar SuriaFm . Tibe-2 jekk bukak radio suria ni , apahal ? Haa ~ sebab kat Suriafm ni ade tetamu undangan yang memang aku minatt ! Sape-2 ? JOHAN ARRIF AS'ARI weyhh !! Hahah !

Okehh-2 , lari topik plak . Hehe . Try tengok tajuk kat atas tuhh . Haa . Surpriseee !! HAHA ! surprise mendenye , saje jekk hehe . okayy korang , entry kali ni berkaitan dengan aku . Means aku nak kenalkan diri aku yang korang tak berape kenal tuhh . Haha !! Okayy jomm scroll bawah sikedd ~ ~


                                             MY BIODATA

Nama Penuh : Nurfarahanis bt Ahmad Aziz

Nama pendek : Anis

Tarikh Lahir : 19 Ogos 1997

Tempat Lahir : Hospital Segamat , Johor

Nama Sekolah : SMK Chaah , Segamat

Makanan Kegemaran : Masakan ibu , Nasi goreng ayam

Minuman Kegemaran : Milo ais 

Cita-cita : Guru , Doktor 

Hobi : Melayari internet

Impian : Ingin bahagia di dunia & akhirat


okayy korang , itu saje yang boleh akuu tulis kat sinii . Yang laen-2 , mintak maap sangat-2 tak boleh tulis c0z itu personal punye okehh . sorrryyy :(


oraite guys , sampai sini jelaa yang boleh aku tulis . Alololo , jangan laaa sedihh . Lepas ni aku wat entry baru yekk ? okehh thanksss . Bubuyy :p !




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aneez !

No comments: