20 December 2011

Tak pandai nak berBI !


Hye korangg . hee , entry baru lg . Ntah npe terase rajin plak nak hapdate blog niyh . Ok la kalau rajin , daripade malas . Haaa ~ 

Okayy korang , tengok tittle kat atas tuhh . Tengok laaa ~ Tak mau tengok, p blahhh sanee . Hee ~ Tittle kat atas tuhh TAK PANDAI NAK berBI !  Ape maksudnye ? berBI tuhh berbahasa Inggeris .. haaa ~

Macam ni cite nye , aku ade acc twitter . Baru je buat meyhh .SINI TWITTER AKU , FOLLOW TAU ! Hee ~ balik pada topik , dekat acc twitter aku tuhh ade la sorang hamba Allah ni .. Qina namenye (bukan name sebenar) . Aku follow dye , then dekat timeline aku penohh dengan tweet-2 dye .

Setiap tweets die tertulis dalam BI . Pehh budak ni , giler pandai ! Bukan ape , dye ni sebaya akuu . Hehe ~ kadang-2 jeles jugak tau tengok orang lain speaking sedangkan kite tak pandai . Hmm ..

Masalahnye sekarang , aku tak pandai nak tulis BI kat mane-2 status ! Nape ekk ? Korang bayangkan lahh , kalau aku nak tulis BI kat status FB , sanggup akuu g kat Kamus Online tok pastikan ayat aku betol . Terok kann aku ni ? :(

Kesiann .. bukan apee weyh , malu doee kalau-2 ayat kite tuhh tersalah tulis .  Yela , setiap status kte tuhh kan orang boleh baca . Kelemahan aku dalam BI ni memang banyak . Tak payah la aku sebotkan , memang banyak la . Tiap exam jee , aku mesti dapat C ! Malu tau , name je dok kelas pertama tapi BI failed . HUH !!

Tahun depan *2012* aku amek PMR . harapan aku nak 8A . tapi aku target dalam 5/6 A jeela .. tak payah banyak-2 , bukan pandai sangat . hehe ~
So , aku kenelahh tingkatkan lagi usaha aku untuk capai A dalam BI . Doakan aku yee ?? TQSM !! 

okayy korang , sampai sini jela ea cite akuu . Jumpe di hari 
yang lain . Peace , bye ~ ~


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aneez !

No comments: